Συχνές Ερωτήσεις

Ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία έχει εξαντληθεί κάποιο μέγεθος ή χρώμα;

Στο www.italent.gr θα βρείτε μεγάλη ποικιλία σε όλες τις κατηγορίες, τόσο προϊόντων όσο και μεγεθών. Αν ένα προϊόν/ μέγεθος έχει εξαντληθεί θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα. Αν δεν υπάρχει απόθεμα σε κάποιο προϊόν/ μέγεθος τότε το αποσύρουμε αυτόματα από το site.

Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες με τα τελευταία νέα και προσφορές του www.italent.gr;

Ναι. Απλά κάνοντας εγγραφή στο "Newsletter" θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα, τις προσφορές και τα events του italent.gr.

Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό μέλους μου αν τον έχω ξεχάσει;

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μπορείτε να τον ανακτήσετε απο την σελίδα "Εισόδου", επιλέγετε "Ξεχάσατε το password?" και συμπληρώνετε το email σας. Θα λάβετε email με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Αναλαμβάνουμε 100% την ευθύνη μας για όλα τα προϊόντα που έχουμε στείλει. Αν το προϊόν που λάβατε θεωρείτε ότι έχει κάποιο ελάττωμα τότε καλέστε μας άμεσα.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο προϊόν που δεν ζήτησα;

Σε περίπτωση που από λάθος παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει επικοινωνήστε άμεσα με την εταιρεία μας.